Neem via het onderstaande formulier contact met ons op

Voor algemene vragen kan je via onderstaand contact formulier bij ons terecht of mail naar info@mkarijnmond.nl .

Voor het maken van afspraken druk je op bovenstaande button

Locatie en bereikbaarheid

Westerwater 4b 2651 JN
Berkel en Rodenrijs

Routebeschrijving naar onze praktijk

Kaakchirurgie praktijk MKA Rijnmond is gevestigd in Berkel en Rodenrijs, wij delen de praktijkruimte met De Snurktandarts. De praktijk is gemakkelijk bereikbaar met zowel het openbaar vervoer als de fiets of auto. Er is een lift aanwezig in het gebouw.

Openingstijden

Maandag
08:30 – 16:00
Dinsdag
13:00 – 20:30
Woensdag
Binnenkort meer
Donderdag
08:30 – 16:00
Vrijdag
Binnenkort meer
Weekend
Gesloten

Telefoon en e-mail

Telefoonnummer: 010 762 07 00

Mail-adres: info@mkarijnmond.nl

Onze telefonische bereikbaarheid is als volgt:
Maandag t/m vrijdag van 08:30-16:00, behoudens woensdagmiddag

Indien onverhoopt de telefoon niet opgenomen wordt spreek dan de voicemail en we nemen later contact op met u.

Voor urgente/spoed zaken tijdens kantooruren kunt ook u alle dagen bellen naar locatie Ikazia ziekenhuis: 010 297 53 20;  locatie Polikliniek Haringvliet: 010 290 24 00

Buiten kantooruren kun je contact opnemen met het Ikazia Ziekenhuis, via telefoonnummer 010 297 50 00.

Kom werken bij ons!

Wij zijn een jong en enthousiast team, wil jij ons komen versterken en vind je het leuk om betrokken te zijn bij de start van deze mooie praktijk?
Mail dan je CV naar info@mkarijnmond.nl en wie weet word jij onze nieuwe collega!

Niet tevreden?

U bent behandeld maar toch niet happy?
Onze medewerkers doen hun uiterste best om jou goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat je achteraf niet volledig tevreden bent over de behandeling of de informatie die je hebt gekregen.
Wij hechten een groot belang aan jouw mening en feedback. Allereerst omdat wij het belangrijk vinden, dat je geheel tevreden bent. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om onze zorgverlening te verbeteren.
Hieronder lees je wat je kunt doen met vragen en/of opmerkingen.
Voorleggen aan de zorgverlener

Wanneer je niet geheel tevreden bent over een behandeling, is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. Veel vragen en/of klachten zijn gebaseerd op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Jouw zorgverlener stelt het in zo’n situatie op prijs, dat je contact opneemt met degene die jou heeft behandeld, zodat hij of zij in de gelegenheid is om de onvrede weg te nemen. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de vragen en klachten op deze manier verholpen kan worden. Je kunt de klacht/ opmerking per mail versturen naar info@mkarijnmond.nl. Er zal dan contact met je worden opgenomen door de manager of behandelaar.

Komt je er samen niet uit met jouw zorgverlener?
Neem dan contact op met TIP Tandheelkundig Informatie Punt. Naast het geven van informatie kan de TIP-medewerker met je meedenken hoe je het beste met je behandelaar in gesprek kunt gaan wanneer je ontevreden bent.
KNMT
Is het met de informatie van het TIP niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken met je behandelaar? Of heb je behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kun je jouw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar MKA Rijnmond bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan tussen jou en je behandelaar bemiddelen, met als doel een oplossing te vinden.
In het klachtenregelement kan je terug vinden welke mogelijkheden er zijn.